Community : Uzbekistan

Result : 120 trips   Reset

ChrisEle

Starting from Liguria (Italy) with a 15-year-old cheap 4x4, we are planning to drive all the way to Malaysia, slowing makin...

Italy, Slovenia, Croatia, Bosnia and Herzegovina, Montenegro, Albania, Macedonia, Greece, Turkey, Georgia, ... (+ 10)

ceceted

Le plan! - Partir de Lille, traverser l'Europe, un peu à vélo, beaucoup en train. - Traverser la Géorgie, l'Arménie, l'Ir...

France, Belgium, Netherlands, Germany, Austria, Romania, Bulgaria, Georgia, Armenia, Iran, ... (+ 8)

jitvb

Partis du Vercors en Isere en vélo nous avons pour objectif de rejoindre l'Inde pour rendre visite a la famille d'Andjali e...

France, Italy, Slovenia, Croatia, Bosnia and Herzegovina, Serbia, Bulgaria, Turkey, Georgia, Azerbaijan, ... (+ 18)

Dreamingaway

As promised to each other two years ago, here we are surfing on our dream to travel around the world from the Baltic countr...

Belgium, Latvia, Estonia, Finland, Russia, Uzbekistan, India, Sri Lanka, Malaysia, Singapore, ... (+ 14)

Europe Asia Oceania South America North America
lets-go

Départ le 9 aout 2016 direction l'Est, à la rencontre de notre belle planète et de ses habitants.

France, Uzbekistan, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Mongolia, South Korea, Nepal, India, Malaysia, Australia, ... (+ 13)

Europe Asia Oceania South America North America
en-route-callaghan

Bon, depuis le debut c'est un gros debat ce descriptif de profil. Ca en devient completement ridicule :-) D'une petite p...

France, Germany, Switzerland, Austria, Slovakia, Hungary, Romania, Moldova, Ukraine, Georgia, ... (+ 7)