Community in Oceania

Result : 8 410 trips   Reset

Nosoucy

Nous, Martin et Gwen, sommes partis sur No Soucy, voilier de 11m, de Nouméa le 1er juin 2019. Nous avons prévu de visiter l...

New Caledonia, Vanuatu, Australia

alexetthi

Une parenthèse à durée indéterminée entre la Nouvelle-Zélande et l'Australie. Voyagez un peu avec nous !

France, Singapore, New Zealand, United Arab Emirates, Australia, Fiji

Europe Asia Oceania
8happytongs

À la découverte d’un petit bout de la planète bleue et de ses habitants pendant 7 mois! Un autre rythme ! Une chance immens...

New Zealand, Switzerland, Thailand, Laos, Cambodia, Australia, New Caledonia

Oceania Europe Asia
atmrtwbike

A supported 735 km ride, with a group of people, from Ungarie to Windy Hill (Essendon), in support of FightMND. But, first,...

peonzeroad

Première étape de mon tour du monde à vélo et premier PVT. Très montagneux mais un décor fantastique, de belles rencontres...

New Zealand

kitepat

An Australian expedition Trying to discover as much as possible the country, its history, its wildlife, the culture, local...

clem

After 6 months working as a Web Developer in Sydney, I left my job, bought a bike, a tent and I started to travel in Austra...